SE AKTUELLE KAMPAGNER - KLIK HER
Modtag nyhedsbrevet Få 20% på din første fotoordre*
KUNDESERVICE ÅBNINGSTIDER:
Mandag - Fredag: 9:00 - 20:00**
Søndag: 14:00 - 20:00**
Tlf.: 7879 7808 **Undtagen helligdage
Send&hent

SEND&HENT

Nu har du mulighed for at afhente dine fotoprodukter i en Send&Hent pakkeboks hos din nærmeste Bilka – eller føtex og mere end 200 udvalgte Netto-butikker.

Afhent dine fotoprodukter i en Send&Hent pakkeboks

Bestilling:

Send&Hent pakkeboks fungerer ganske enkelt ved bestilling af fotoprodukter:
  1. Når du bestiller dine personlige fotoprodukter, vælger du ”Send&Hent” som leveringsmulighed
  2. Systemet viser dig nu mulige afhentningssteder (Bilka, føtex eller udvalgte Netto butikker)
  3. Du vælger den butik, du ønsker at afhente din pakke /dine pakker i
  4. Efter produktion afsendes dine fotoprodukter til den valgte butik
  5. Når pakken/pakkerne er klar til afhentning, modtager du en SMS og en E-mail med en kode

 

Bemærk: Det er påkrævet, at du henter den nyeste version af bestillingssoftwaren for at kunne benytte Send&Hent. Hent bestillingssoftwaren her.

Afhentning:

Benyt nedenstående fremgangsmåde, når du skal afhente din fotoordre i den ønskede butik:
  1. Tryk ”Hent” på skærmen
  2. Indtast den 8-cifrede kode, som du fik tilsendt på SMS/ E-mail
  3. Afslut med ”OK” 4. Tag din pakke med fotoprodukter ud af boxen

Send&Hent er baseret på selvbetjening - det er nemt og bekvemt!

Leveringsmuligheder:

Hjemsendelse med posten:

Produktkategorien ”Plakater og fotolærreder” samt alle fotoprodukter, som bestilles via foto.bilka.dk, kan sendes hjem til dig med posten.

Afhentning i Send&Hent pakkeboks:

Alle produktgrupperne kan bestilles til afhentning i Send&Hent pakkeboks – dog med undtagelse af produktkategorien: ”Plakater og fotolærreder” - samt ordrer bestilt via DigiFotoMaker og fotopose.

FAQ

Spørgsmål:
Hvad sker der, hvis jeg ikke opdaterer min bestillingssoftware som anbefalet?
Svar:
Hvis du ikke opdaterer softwaren, så kan du udelukkende vælge: ”Forsendelse til privatadresse”. Muligheden for at afhente din fotoordre i en ønsket butik er så ikke længere en option.

 

Spørgsmål:
Bliver jeg kun adviseret om afhentning af den pågældende fotoordre én gang på SMS?
Svar:
Hvis du ikke reagerer på den første advisering via SMS, modtager du indtil 7. dagen en reminder.

 

Spørgsmål:
Hvad sker der med min ordre, såfremt jeg ikke når at hente den i Send&Hent pakkeboks inden de 7 dage?
Svar:
På 7. dagen går ordren tilbage til TNT og afleveres hos Dansk Supermarked i Årslev. Herfra vil supportafdelingen kontakte dig med henblik på at gensende din fotoordre til en ønsket Send&Hent pakkeboks.